Simulering af relæ spole - Page 2

Re: Simulering af relæ spole
mS ?? milli Siemens... nehh... jeg er ret sikker på "Kasper" mener ms =
milli sekunder

Rasmus
Re: Simulering af relæ spole

formentlig ikke fter at relæet er trukket, men nærmere når det er
færdigt med at trække.

Det må være et godt eksemplar til fejlfinding :-)

Mnjah, jeg vil ikke tro at meget over 6-8v er noget der er godt.

Re: Simulering af relæ spole

Det er en bc856b du bruger, er det ikke ?

<http://www.infineon.com/dgdl/bc856series_bc857series_bc858series_bc859series_bc860series.pdf?folderId=db3a304412b407950112b42638f037a5&fileId=db3a304412b407950112b431bd0b5559

65, 80 og 5 volt (nej se selv på side 4)

Re: Simulering af relæ spole

Lige for at runde af, så har jeg i dag testet 1800 enheder produceret og
testet samme sted, med onsemi istedet phillips, der var 0 der fejlede...
hmm..

Kasper

Re: Simulering af relæ spole
Hejsa,

Forkert opbevarede komponenter hvor Jer, underleverandøren,
komponentleverandøren eller producenten(NXP) ??

Transistorer fra det grå marked??

De fejlscenarier ses oftere og oftere.....

/Claus

Re: Simulering af relæ spole

Ja, håber bare snart på svar fra phillips/nxp

Kasper

Site Timeline