Simpelt spørgsmål ang. afbryder

Hej,

Jeg har mildt sagt ikke meget forstand på elektronik :)

På en senge lampe vil jeg have installeret en ledningsafbryder. De
afbrydere jeg før har set har en "bro" i hver ende, som man slutter
ledninger til og så virker det bare.

Nu har jeg imidlertid fået to afbrydere, som har en anderledes
opbygning. Så vidt jeg kan finde ud af hedder det "labyrint".

Jeg håber nolen herinde kan forklare mig hvordan jeg samler to
ledninger i sådan en. Jeg ved det er simpelt, men det vil bare ikke
virke for mig.

Hvis I skal bruge yderligere information, så sig endelig til.

Mvh.

Kasper

Re: Simpelt spørgsmål ang. afbryder

Prøv på news.dk.teknik.el der er masser af elektrikere, der ved noget om
sengelamper og ledninger.

Bo //

Re: Simpelt spørgsmål ang. afbryder
On Wed, 25 Aug 2004 18:01:51 +0200, "Bo Bjerre"

Tak, det prøver jeg.

Site Timeline