Simpelt eagle spørgsmål

Nu sidder jeg og tegner, og har fundet ud af at når jeg går i supply
biblioteket, og eks. sætter en masse 5+ Pile ind. så bliver de forbundet
alle sammen..

Men mit spørgsmål er så..:

jeg har 4 optocouplere der skal til en indgange på en mikroprocessor, og
frem for at trække streger tværs over diagrammet, kan jeg så ikke lave en
pil der hedder eks. 1 og så en på mikroprocessoren der også hedder 1 og så
bliver de automatisk forbundet, evt. hvilket symbol kan jeg anvende?

Mvh Brian

Re: Simpelt eagle spørgsmål
LED skreiv:

Eller bruke NAME-kommandoen og kalle ut/inngangen Opto1?

Site Timeline