simpel sender og modtager

Hejsa

Til en simpel konstruktion har jeg brug for en sender og modtager, der
fungerer således, at når man trykker på en knap på senderdelen
(fjernbetjening) kan tænde eks. en lysdiode eller en lille DC motor
trådløst. Så det er blot en ON/OFF funktion jeg ønsker - intet andet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med denne lille opgave?

Tomas

Re: simpel sender og modtager

Nærmeste byggemarked, der har en trådløs ringeklokke.

Eller legetøjsforretning med en RC bil.

Eller en centrallåsenhed til en bil....

Re: simpel sender og modtager

Køb en trådløs ringeklokke og split den af, det er langt det billigste.

Du kan også kigge ved RS og søge efter WT-101 or WR-300, men det koster
væsentlig mere.

Der er sikkert også andre end RS der har dem, du kan selv checke de
forskellige forretninger:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: simpel sender og modtager

Det må det være. Mon der er en, der ligger inde med et diagram
over sådan en fætter?

Tomas Skott

Re: simpel sender og modtager
Hej Tomas

Velleman K6707 og K6706

Mvh Max

Re: simpel sender og modtager

Skal det være RC eller kan IR gøre det?

Brian

Re: simpel sender og modtager

Det bør være RC

Tomas Skott

Re: simpel sender og modtager

Ville egentligt have skrevet RF, men jeg går ud fra du har forstået hvad jeg
mente :)

Brian

Re: simpel sender og modtager

Sagtens. RC betyder jo blot Radio Controlled :-)

Tomas Skott

Site Timeline