Simpel 1 kanals radio sender/modtager

Hej NG

Jeg er på udkig efter en simpel måde hvormed jeg kan sende et ON / OFF
signal på 1-2m afstand mellem sender og modtager ?

Det må IKKE være IR.

Jeg kan da godt købe noget radio Sender / Modtager til ca. 1000,- Kr. men
hvordan fungere teleslynge princippet ? kan det evt. andvendes her ? Er det
enklere?

Esben

Re: Simpel 1 kanals radio sender/modtager
Hey.

Du kan gå i fakta og købe sådan en trådløs røgalarm med indbygget sender
  og modtager. Kunne forstille mig at du vil kunne bruge indmaden til
dit projekt. Det er i hvert fald billigt. 200 kr for 3 modtagere og 3
sendere.

Re: Simpel 1 kanals radio sender/modtager

køb evt en trådløs dørklokke, og flå indholdet ud af den. Koster ca 1 hund.

Bo //

Re: Simpel 1 kanals radio sender/modtager

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr64%68
Benny Andersen

Site Timeline