SIM kort holder.

Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe nye SIM kort holdere af den
type der som regel sidder på GSM modems ( hvor kortet kan lægges i en
"skuffe" og isættes uden at lukke kassen op)

Spørgsmålet stilles i denne gruppe da dk.teknik.telefoni.mobil
tilsyneladende mere drejer sig om selve mobiltelefonen.

Anders

Re: SIM kort holder.

Nu siger du ikke lige hvad det skal bruges til, men hvis det er bare er
til noget hjemme-fusk/interfacing til SIM'en, så har jeg haft god succes
med bare at sætte kortet i det kort de normalt kommer med (altså det
store kort man nogengange "river" det ud af), sætte noget tape på
bagsiden, og så ellers sætte det til en almindelig stor kortholder, som
du kan få i f.eks. brinck og lignende. Hvis du ikke lige har et stort
kort kan du også tage dit gamle dankort :-) og skære hullet i det, men
det kræver lidt snilde... :)

Men ellers er det sikkert også muligt at finde det du vil have... :)

Med venlig hilsen Preben

Re: SIM kort holder.
Det skal bruges til en præsentabel prototype.
Forhåbentligt senere til et slutprodukt.

Hvad hedder det......
Sim holder
Sim slot
Sim carrier

Ligegyldigt hvad jeg søger på Google får jeg ikke det ønskede.

mvh
Anders

den

Re: SIM kort holder.

Størrelsen hedder vist officielt "plug-in size". Prøv med noget ala "iso
plug-in sim adapter" med google. Fandt da lige sådan umiddelbart
http://dkc3.digikey.com/PDF/T043/0274.pdf

Med venlig hilsen Preben

Re: SIM kort holder.

" Hvis du ikke lige har et stort

Hey

Det nye er da nemmere, der ved man hvor chippen skal side ?

Kasper

Re: SIM kort holder.

Nåja, ok, så brug da det nye i stedet... :)

Med venlig hilsen Preben

Re: SIM kort holder.

ITT Cannon laver nogle forskellige typer, prøv at se her:
http://www.ittcannon.com/products/products.asp?pid10%13&cf=pl

Jeg mener at have set dem ved Farnell.

Hvis du bare skal bruge nogle få stk. så har jeg nogle brugte som vi nok kan
finde en god pris på.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jeg vil da gerne købe en brugt af dig. Hvad koster de ?

Du kan fange mig på dk snipped-for-privacy@hotmail.com

Anders

den
kan

Re: SIM kort holder.

Hvis du bare skal bruge en så vil jeg godt sende den til dig.

Send mail til 15kw"CTRL+ALT+2"tdcadsl.dk

--
Hilsen
   Peter N Petersen

    Der kaldes de for Smart Card Connectors , men de er alle i PCB montage
versioner, men så er det jo bare at lave printet godt nok til at det
mekanisk blir ok.

--
VH
Lars Molnit

Skal det være en skuffe ?

Yamaichi har typer med "skub-ind" og "fold-over". Kvaliteten er helt i top,
jeg kender dog kun "fold-over" i SIM-udg, men div. typer til SmartMedia og
de er alle gode... Og dyre ;-/

<URL:http://www.yamaichi.de/Datacom/DAT_serie.htm#sim

--
Venlig hilsen,