Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?

Hej.

Jeg skal bruge en stak sikringsholdere til printmontering af 6x32
sikringer, men hvor pokker finder jeg dem ?

Har kigget ved RS, El-Supply, Pc-Elektronik, Elektronik-lavpris, Ebay,
men pt uden held.

De er nemme nok at finde til 5x20, men 6x32 er en helt anden sag.

Mvh
Ronni

Re: Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?

Hej Ronni

Kig her:

Bauelemente -> Electromechanik -> Sicherung -> Feinsicherungen ->
Sicherunghalter
http://www.conrad.de /
99 fund

Re: Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?

Hej.

Desværre heller ikke, det skal være den halve type til printmontering,
dem til 5x20 er nemme at finde, men de passer desværre ikke i det print
hvor de skal monteres.

Mvh
Ronni

Re: Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?
Hej Ronni
'

EL_supply  varenummer 6329

Elektronik lavpris varenummer  S787423  og  FUP632

bare for at nævne et par stykker.

Re: Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?

Ingen af dem kan bruges, skulle nok have nævnt det skal være den halve type.

Re: Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?
Hej Ronni

Ja du får svar af samme kvalitet som du stiller dem, og vi andre spilder
tiden.   :)

Og siger jeg nu Farnell varenummer 1185356, så siger du måske at de
skal vende den anden vej ?

Husk at størrelsen egentlig hedder 1/4" x 1 1/4"

Max

Site Timeline