Sikringer, en mangelvare.

Der gik en 0.5A glassikring, da jeg rodede forleden.

Byens eneste elektronikforretning har kun åbent mandag-fredag i
almindelige åbningstid, så den kan jeg ikke komme til.

Elgiganten? De har dog tv og andet, der kunne tænkes at have sikringer:
Nej
Radio-tv-foto-elektronik i Bilka? Nej, de henviste til lampeafdelingen,
der naturligvis heller ikke har.

Harald Nyborg? Kun en 2A til 29kr, så vidt jeg husker på hjemmesiden.

Bestille online? 49Kr i porto, nej tak.

Men der er heldigvis en Biltema i byen, og de har 5 stk til 12.90 og et
sortiment med 120 sikringer, deraf 10 0.5A til 89.90kr.

Jeg købte sortimentet. :-)

--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.

Re: Sikringer, en mangelvare.
Hej Leif

Der er en del elektronikløsdeleforhandlere der kan finde ud
af at sende vare uden den store porto.

Her f.eks. kunne man nok købe sikringen for 1,11 kr og
nøjes med 6 kr i porto.

http://www.pc-elektronik.dk/shop/

Max

Site Timeline