Sikring T3,15H 250V ?

Hej.

Mit TV ville ikke tE6%nde, sE5% jeg skilte det ad og har fundet ud af at
sikringen til strF8%m ledningen er sprunget.

PE5% sikringen stE5%r der T3,15H 250V, det jeg kender til sikringer er at
der plejer at stE5% hvor mange ampere de er pE5%, men hvad er nu dette ?

For lige at teste om det nu var det der var E5%rsagen til det ikke ville
tE6%nde, satte jeg en 5A 250v sikring i og det virkede, men kan jeg
fortsE6%tte med denne eller skal jeg ud og have fat i en sikring
fuldstE6%ndig magen til den der sad ?

PE5% forhE5%nd tak.
Martin

Re: Sikring T3,15H 250V ?

3,15 Ampere

Overvej, hvorfor sikringen sprang.

Nu har du 40% mere strøm til rådighed, inden sirkringen springer igen,
hvor meget brand kan det nå at tænde ????

Re: Sikring T3,15H 250V ?
On 12 Apr., 23:33, "Klaus D. Mikkelsen"

Hej klaus.

Tak for dit hutige svar.

Har overvejet det med hvorfor den sprang. En morgen jeg skulle pE5% job
og ikke lige gad finde fjernbetjening slukkede jeg bare pE5% selve tvB4%et
du ved sE5% det ikke stod stand by, da jeg sE5% kom hjem kunne det ikke
tE6%nde igen.

SE5% min tanke er lidt at den har vE6%ret trE6%t af dage, og er sprunget i
det jeg har prF8%vet at tE6%nde det igen. (Syntes jeg har hF8%rt at de godt
kan blive).

Men jeg syntes ikke jeg vil lF8%be risikoen med en stF8%rre sikring, sE5%
jeg mE5% nok hellere finde en butik der kan sE6%lge mig en ny magen til
den orginale, og hvis den sE5% springer ryger det pE5% lossepladsen.

Har det noget at sige om det er en klar sikring eller en hvid masiv ?

Igen mange tak for dit svar
Martin

Re: Sikring T3,15H 250V ?

Trættte lytter i strømforsyning.

Nej, men resten af alektronikken kan.

Fint.

Det kan have noget at sige med, hvordan sikringen opfører sig, når den
springer, men brug du bare en glassikring.

Re: Sikring T3,15H 250V ?
Hej!

Hvis det er en flink 5A sikring er der ikke den store fejl i udskiftningen. En
træg 3.15A sikring ~ 5A flink.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline