Sikring ?

Hej - kan I kloge folk identificere følgende sikring fra et multimeter (til autobrug)

Størrelse: 9 x 37 mm (med sand indeni) Tekst: Fast acting KLK 15

600 VAC or less Listed 717H

- hvor kan jeg købe en sådan ??? Mvh Jørgen

Reply to
J W Nielsen

Er du sikker på målene? De passer ikke til KLK 15.

Elfa.se kan levere dem (KLK 15) til ~85kr per styk...

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Hold da op - du er hurtig... tak for hjælpen ! Kan nogle i Danmark levere ?

/Jørgen

Reply to
J W Nielsen

Hmm, jaee, jeg kan evt. gå op til en diameter på 10 mm Længden må jeg fastholde... Står de 15 for 15 A ?

/Jørgen

Reply to
J W Nielsen

Den burde være 10.3x38.1 mm, det er jo amerikanske sikringer.

Jæps, det er en hurtig sikring, der kan bryde en hel masse strøm.

kan også levere i Danmark 8)

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

"J W Nielsen" skrev i en meddelelse

RS-Components kan, men kun i 5 stk. pakninger til 70 kr/stk incl. moms :-(.

NB: Jeg er interesseret i et par stykker af slagsen.

--
Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.
Vagn K. Kjeldsen

"Vagn K. Kjeldsen" skrev i en meddelelse news:430658dd$0$18646$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Prøv og ring til pc-elektronik (

. Han sælger også målegrej. Han har en del mere end det der er på nettet.

Benny

Reply to
Benny Højvælde

& så er han faktisk en flink fyr ;)