Signalstyret tænd sluk?

Hejsan,

Er der nogen der ved om man kan kF8%be moduler/kits med funktion ala':

http://sound.westhost.com/project38.htm

Dvs. relE6%styring med et audio liniesignal... jeg har kigget rundt man
har ikke rigtigt fundet noget??

mvh,
Jesper James
jjj at rotte dk

Re: Signalstyret tænd sluk?
Værsgo, er er databladet m. benforbindelser på LM1458:
http://www.fairchildsemi.com/ds/LM/LM1458.pdf

Så er den hurtigt brygget sammen på et lille stykke universal-print.

Mvh
Morten

(Ved ikke hvorfor der lige netop på dit indlæg ikke dukker ">" op ved reply)
Hejsan,

Er der nogen der ved om man kan købe moduler/kits med funktion ala':

http://sound.westhost.com/project38.htm

Dvs. relæstyring med et audio liniesignal... jeg har kigget rundt man
[...]

det er et byg selv kredsløb. fut du bare ned efter stumperne. der er ikke
noget grimt i dette kredsløb. alt er beregnet.

Jacob

Site Timeline