Siemens opvaskemaskine tager ikke vand ind

HE5%ber at jeg kan fE5% lidt hjE6%lp til en diagnose af min Siemens
opvaskemaskine med Aquasensor Aquastop.

Maskinen tager ikke vand ind og jeg kan simpelthen ikke gennemskue
hvorfor. Jeg har renset filtrene i Aquastop-dimsen og umiddelbart
efter kunne jeg kF8%re en enkelt skyl. Da jeg prF8%vede med et program var
problemet der igen og nu kan den heller ikke skylle.

Nogen ideer til noget som en forholdsvist fummelfingret mand kan
forsF8%ge sig med inden han smider maskinen ud? Den har nE5%et den
fabriksprogrammerede dF8%dsalder pE5% fem E5%r, sE5% jeg er noget betE6%nke=
lig
med at tilkalde en montF8%r.

Re: Siemens opvaskemaskine tager ikke vand ind

I dk.teknik.el......

Re: Siemens opvaskemaskine tager ikke vand ind

Tak for henvisningen.

Site Timeline