Siemens motor

jeg har i mit lille værksted fundet anvendelse for en gammel vaskemaskine
motor men aner ikke hvordan den skal sluttes til
der er 5 ledninger 2 fra en kondensator (orange og hvid/lilla) og blå grå
rød de samles i et stik og vidre føres     blå-blå   orange-sort2
hvid/lilla-sort3  rød-sort4 og grå-sort5
jeg vil forbinde den så jeg kan vælge omdrejninger og retning.
er der en der kan hjælpe ?
Henrik

Re: Siemens motor
Hej!

Det kan de med garanti i news:dk.teknik.el hvor jeg vil anbefale dig at spørge :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Siemens motor

spørge :)