Shimaden SR53 Temperatur controller

Er der nogen af jer der kender en shimaden sr53 temperatur controller,
og ved hvordan den bliver låst op fra de instillinger den bliver
leveret med.

Har selv manuael og har nu i flere dage prøvet på at få skidtet til at
køre i menuer som jeg vil.

manuael siger shift+disp og shift+lock for at få den ud af de
indstillinger den bliver sendt fra fabrikken med.
men ak har nu prøvet i flere dage.uden held

og kan se på flow diagram som følger med det er fordi den ikke er låst
op

springer i menu som en der er leveringslåst.

Per.

Re: Shimaden SR53 Temperatur controller

Manualerne er meget uoverskuelige men det plejer at lykkes for mig,men det
kræver ofte flere forsøg, jeg mener vi har en styring med Shimaden i
produktion som jeg skal afprøve i næste uge.

Hvis du kan vente til mandag kan jeg nok hjælpe dig videre.

Hilsen Aksel

Re: Shimaden SR53 Temperatur controller

Shimaden sr 53 er nu oppe at køre, en kontakt skulle sættes til on men
kontakten er slet ikke omtalt i manuael

Re: Shimaden SR53 Temperatur controller

Jeg var ikke kommet i gang med den jeg omtalte, derfor har jeg ikke svaret.

Godt det lykkedes.

Hilsen Aksel

Site Timeline