Sharp, datablad?

Jeg er inne på:

http://www.elav.dk/eshop/index.asp

og undersøker de forskjellige typene, men jeg finner ikke databladene.
Heller ikke når jeg søker etter typenummeret hos SHARP:

http://sharp-world.com/products/device /

Jeg trenger tips :-)

HM

Re: Sharp, datablad?

Hej Harald.
Nu er Sharp jo ikke verdens mindst omfattende producent af diverse mere
eller mindre løsdele. Derfor er det ikke lige nemt at finde rundt i
deres forskellige produkter.
- Men helt specifikt: hvilken komponent/komponentgruppe søger du?

BL

Re: Sharp, datablad?

SSR, Solide State Relay, "serien" der S216SE2 befinner seg.

HM

Re: Sharp, datablad?

Hvad er det helt specifikt du søger efter? Det fremgår ikke hverken af
det ene eller andet link, eller af din posting.
Så er det svært at hjælpe.
mvh Erik

Re: Sharp, datablad?

Seriene av SSR, der S216SE2 befinner seg.

HM

Re: Sharp, datablad?
http://sharp-world.com/products/device/lineup/data/pdf/datasheet/s216se2_e.pdf

Re: Sharp, datablad?
Joda. Jeg har /det/ databladet; der ble henvist til det i en tidlifere
tråd. Jeg ønsker datablad av "hele serien"; der finnes 5 stk. 8A varianter.

HM

Re: Sharp, datablad?
http://sharp-world.com/products/device/catalog/pdf/sharp_device200707_e.pdf

side 81

mvh Erik

Re: Sharp, datablad?

Hej Harald

Prøv dette link.

http://sharp-world.com/products/device/catalog/pdf/sharp_device200707_e.pdf

På p. 78 er en oversigt over Sharps Solid State Relaye's (søg evt. under
'SSR').

M.v.h.
Bjarne

Re: Sharp, datablad?

Dette er bra. Jeg drømte ikke om å lete blant optokomponenter, men når
jeg tenker meg om, så skjønner jeg.

Takk

HM

Site Timeline