sgr AC/DC Tang Amperemeter

Har nogen her måske en ide eller link, til hvor jeg til hobbybrug kan
finde et AC/DC Tang Amperemeter til fornuftig pris.
Bemærk det SKAL kunne måle Amp i både Vekselstrøm & Jævnstrøm.

Mvh MH

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter
Hej M H

Lad være med at stille det samme spørgsmål i flere grupper uden
at lave FUT.

Max

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter
FUT FUT

Jeg må hellere se og læse reglerne, for FUT siger mig ikke noget, andet
end lege med Futtog.. Og næste station er Nyhedssund. Det var Nyhedssund

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter
Hej M Høst

Kik her http://www.usenet.dk/

Max

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter

gåvle: ac dc clamp meter og der er masser
priser fra ~100 og op

//finn

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter
Hej Finn Smed.

Kunne du ikke give mig det link, hvor du ser et til  ~100 Kr.
For jeg finder som det billigste et til Kr 450.- Altså for et der både
kan måle AC & DC Amp,
Mvh MH

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter

Tilfældig link (mit 3' hit!):
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ac+dc+clamp+meter

fra 10£ og op!

//finn

Re: sgr AC/DC Tang Amperemeter

Pas på med den slags søgninger, de viser også tangamperemetere der KUN
kan måle AC strøm og AC/DC spænding.

/Hans

Site Timeline