Serviceoplysninger på bil

Jeg har en SAAB 900 med noget der ligner et 9-pin datastik som jeg
tror bruges af værkstedet til at aflæse forskellige værdier når den er
til service.

Jeg kunne godt tænke mig som et sommerferieprojekt, at lave et
interface så jeg selv kan aflæse serviceoplysningerne. Jeg er fx ret
irriteret over når der på instrumentbrædtet er en gul lampe, om
hvilken man i instruktionsbogen kan læse, at lyser lampen, er det tid
til service!

Har du hørt om, arbejdet med, leget med, prøvet noget lignende, kunne
jeg godt tænke mig at høre om det.

Mvh
Thomas

Re: Serviceoplysninger på bil

Hmmm, det kan jeg vel ikek løbe fra at have prøvet.

Se min hjemmeside