Servicemenu på 'Grundig T55-440 TEXT' TV

Er der nogen der kan hjælpe med at finde en eventuel service menu for
ovenstående TV, hvis den altså har en sådan?

Det er et gammel TV fyldt med diverse fejl, som snart er udsmidningsklart,
men inden da kunne jeg da godt tænke mig at se hvad der kan justeres i
servicemenuen.

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Servicemenu på 'Grundig T55-440 TEXT' TV
Jeg mener ikke, at man kan foretage specielt meget i servicemenuen andet end
at flytte OSD og vælge hotel-mode. Men dét kan såmænd også være ret
spændende, når det sker.
Men du kan da forsøge, at slukke fjernsynet *helt* og trykke på
fjernbetjeningens P/C-knap imens du tænder fjernsynet.
... Det sku' virke!
Hilsen
Lars

Re: Servicemenu på 'Grundig T55-440 TEXT' TV

Det tror jeg så ikke, for et af fjernsynets defekter er bl.a. at hvis der
slukkes helt for den, så kan den ikke tænde igen før der er gået flere dage.
:-)

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Servicemenu på 'Grundig T55-440 TEXT' TV
dage.

Hej Martin!

Så må du igang med loddekolben i SMPS-delen og tag lige liniedelen med, nu
hvor du er igang!
Hjalp det ikke, så kig efter dårlige lytter og vandrende modstande omkring
switchtransistoren i strømforsyningen.

Hilsen
Lars

Re: Servicemenu på 'Grundig T55-440 TEXT' TV

Det prøvede jeg på et andet 14" grundig TV jeg har stående, men der virkede
det ikke.

Jeg aner ikke hvor de dele er placeret i TV'et, så jeg farer nok bare vild
derinde. :-)

--
signing off.. Martin Sørensen

Site Timeline