Service menu..?

Hej.!

Har lige lavet en Prosonic 32NXFX, med en beko 20.2 chassis.

Fejlen var billede for lille og en e/w fejl.

Billede er nu " Normal ", men den bure lidt i siderne endnu.
Regner med at en indstilling vil kunne gøre det, men mangler en måde hvorpå
jeg kan
komme ind i service menuen.

Ifølge service manualen, skal der bruges en " specielt " fjernbetjening.

Nogle der kan hjælpe.?

Har søgt lidt rund på nettet og fundet at man evt.- kunne bruge en Philips
fjernbetjening.
Sådan en har jeg, men det virker ikke, og har også forsøgt de andre koder.

Vh.
Robert

Re: Service menu..?
Ingen der kan hjælpe med en løsning.?

Re: Service menu..?
Hej!

Det kan godt være trick med servicemenuer - især hvis der kræves serviceremote :(

Nå, men du kan vel finjustere selve ø/v kredsløbet istedet? Er det lavet med
spole og transistor, eller mere moderne?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Service menu..?

Ja, mon ikke.... Havde faktisk givet mig grå hår, men jeg fandt en løsning.

Tv'et er nu indstillet, så jeg håber at de grå forsvinder.:)

Nope... Intet at indstille. Serviceremote er den eneste løsning.:(

Men fik det løst ved at bruge min Pocketpc også bruge programmet Nevo.
Indstille den til Philips1, også dælme om den ikke var der.:)

vh.
Robert

Site Timeline