Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Hej...

er der nogen der kan hjE6%lpe mig med at finde en gratis service manual
til Hameg - HM205-2 oscilloscopet...

Jeg har fundet manualen til den... men det er ikke en service manual...

Problemet ligger i sweeprampegeneratoren... Det ville vE6%re lE6%kkert
lige at fE5% skidtet op at kF8%re igen ;)

Hilsen Tyroler...

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Hej...

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en gratis service manual
til Hameg - HM205-2 oscilloscopet...

Jeg har fundet manualen til den... men det er ikke en service manual...

Problemet ligger i sweeprampegeneratoren... Det ville være lækkert
lige at få skidtet op at køre igen ;)

Hilsen Tyroler...

Jeg ved ikke hvor "tæt" den er på, men der ligger en til 203 her:
http://www.sharefx.com /
Ellers kan det være der er en der forbarmer sig over dig, hvis du melder dig
til. ( uploadere er _meget_ velkomne) :o)

mvh
Ebbe

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Har en til hameg 205-3

mvh Erik

[...]

Du kan downloade en manual fra http://www.hameg.com/downloads/man /

Hans Mikkelsen

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Men i Hameg's manualer er der også diagrammer og justeringsvejledninger,
så den må være god nok....

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Jeg har ikke undersøgt denne manual, men til mit gamle 1507 oscilloscop
var der IKKE diagrammer.

Der er heller ikke diagrammer i manualen til 7042 power supply eller
8021-3 frekvenstælleren.

Er det noget nyt at der er diagrammer i ?

Bo //

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Jeg har tilfældigvis lige downlaodet manualen fra Hameg's hjemmeside.
Der er diagrammer og justeringsvejledning i.

I manualen til mit 203-7 er der også diagrammer. Det er fra 1992....

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Service manual til Hameg - HM205-2 oscilloscope..

Det ser ud som om der ikke er diagrammer i de nyere manulaer.