Service manual B&O RV9

Hej Grp.
Jeg har et B&O voltmeter RV9, som trænger til at blive justeret. Er
der nogen der ligger inde med servicemanual? Jeg vil gerne købe en
kopi.
mvh.
Poul Jensen

Re: Service manual B&O RV9

B&O´s serie af instrumenter produceres stadig (dog nok ikke RV9).
Electronic Instruments har for mange år siden overtaget alt vedrørende B&O
instrumenter, så jeg er næsten sikker på han ligger inde med en manual til
RV9. Prøv evt. at kontakte Electronic Instruments på telefon 97 85 11 86

Re: Service manual B&O RV9
Tak til Allan for det gode hint, som gav resultat.
Hilsen
Poul Jensen