Service koder til en SONY KV S2953E søges

Mit 1996 tv skifter automatisk mellem 4:3 og 16:9 og
det selvom jeg slår auto fra i menuen. Det holder kun
til næste tænd. Kan jeg låse den via en servicefunktion?
Og hvor finder jeg en service manual henne?

En google søgning bringer kun en masse links
til nogen i USA, der vil sælge - øv.....

Mvh, Leif

Re: Service koder til en SONY KV S2953E søges

Er det et Ae-3 chassis ?

Mvh Ebbe

Re: Service koder til en SONY KV S2953E søges

Hej Ebbe

Jeg aner det ikke - ved bare intet om tv'er....

Men hvis du har noget, vil jeg gerne have det.

Med nytårshilsen,
Leif (7330)

Re: Service koder til en SONY KV S2953E søges

Hehe, det gør jeg heller ikke, har bare  lidt liggende omkring servicekoder.

Har du en mailadresse ? (husk at camouflere den)

Mvh Ebbe

Re: Service koder til en SONY KV S2953E søges
Kigger du tilbage i din underbevisthed, finder du den nok liggende gemt
fra vores handel med Philips scopet eller i forbindelse med cd med
div. B&O manualer............

Mvh, Leif
7330 = Brande

Site Timeline