SerielKabel til Ericson DT 292?

Hejsa,

Jeg har et par Ericsson DECT telefoner, DT 292, som skulle kunne forbindes
til PC'en og derved kunne overføre telefonbogen.
Softwaren er ikke noget problem, den kan hentes gratis hos Ericsson, men
kablet, seriel, til at forbinde telefonen med PC'en kan jeg ikke lige lure
af.
Det tætteste jeg kan komme det er side 97 i manualen,
http://www.ericsson.com/solutions/enterprise/library/manuals/MD110_MXONE_TSW/Userguides/En/Pdf/DT292En.pdf
,
det der forvirrer er at på selve telefonen er der 4 kontaktpunkter på
printet, men, som jeg ser det på tegningen i manualen, ser det ud som om
stikket kun får forbindelse til to af dem, men er det nok til en seriel
forbindelse?
Og hvilke to ben skal i så fald bruges på PC'siden?

Mvh
Jan

Site Timeline