SerielKabel til Ericson DT 292?

Hejsa,

Jeg har et par Ericsson DECT telefoner, DT 292, som skulle kunne forbindes til PC'en og derved kunne overføre telefonbogen. Softwaren er ikke noget problem, den kan hentes gratis hos Ericsson, men kablet, seriel, til at forbinde telefonen med PC'en kan jeg ikke lige lure af. Det tætteste jeg kan komme det er side 97 i manualen,

, det der forvirrer er at på selve telefonen er der 4 kontaktpunkter på printet, men, som jeg ser det på tegningen i manualen, ser det ud som om stikket kun får forbindelse til to af dem, men er det nok til en seriel forbindelse? Og hvilke to ben skal i så fald bruges på PC'siden?

Mvh Jan

Reply to
Jan