seriekoblede halogenpærer - Page 2

Re: seriekoblede halogenpærer
ideen var at lave en lysekrone med meget små armaturer til de enkelte
lyskilder - jeg vil bruge 20 stk 10W i serie. (Hænger i behørig
afstandshøjde 2.5m)
Ved at skulle bruge GU10 bliver armaturerne forholdsvis store samt at jeg
kun har set lamper med reflektorer og ikke de løse pærer.

vh uw

Re: seriekoblede halogenpærer
Hej Ulf,

OK, jeg tænkte ikke lige i "løse" halogener (stifthalogener).
Men hold dig til lavspænding så - ingen grund til at fodre Murphy ;)

--
Venlig hilsen,
Søren