Seriøst radioværksted Århus/Randers - Page 2

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers

Hvad er prisen som den er?

Benny

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers

Radioen er _ikke_ til salg.

M.v.h
Niels

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers
Seriøse værksteder i Århus:

- Elektronik Centret Tlf 87 42 58 00
- Kvik Radio/TV Døgnservice 86 13 11 09

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers

Ja. det ved jeg nu ikke. De har endnu ikke svaret på den mail jeg sendte
i fredags.

Jeg vil ringe til dem og høre hvad de siger, for jeg har besluttet at
radioen skal leve videre.

M.v.h
Niels

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers
Hejsa

Og efter en test DR lavede for et par år siden, var de jo ikke meget bedre
end Piilgaards radio og tv..
Og så er de hamper langsomme, jeg havde en Pioneer forstærker til
garantirep. ved dem, og der gik 2½ uge fra jeg afleverede den, indtil de
fandt ud af at de ikke selv kunne finde ud af det, for derefter at sende den
videre til Pioneer.. Tog i alt 7 uger for den rep.

/Hauge

Re: Seriøst radioværksted Århus/Randers

Det gode ved netop Elektronik Centret er at de tit bruger producenterne
eller producenternes egne autoriserede værksteder...så får man da
kvalificeret reparation for sine penge ... men ok indrømmet....jeg kender en
der nu på 2. måned ikke har set sin indleverede monitor af mærket
Apple...den skulle en tur til USA :( men når den kommer igen..så virker den
:)

Site Timeline