sensor til drag race

Er der nogen der ved prE6%cist hvilke sensor man bruger til et
tidtagnings anlE6%g til drag race, jeg formoder der bruges ir sensor.
sensoren skal registre nE5%r bilen forlader start omrE5%det og skal igen
registre nE5%r bilen kF8%re over mE5%lstregen og sE5% igen lidt efter for at=

mE5%le sluthastigheden, sensoren skal side i siderne uden for banen og
der mE5% ikke vE6%re anden end en refleks i midten af banen, jeg mangler
derfor noget elektronik der kan sende et ir signal 6m hen til en
refleks for sE5% igen blive reflekteret tilbage til en sensoren, er der
nogen der kender et diagram til sE5%dan noget.

Re: sensor til drag race

Man køber noget ordentligt udstyr der kan det fra starten.

Jeg har 2 kollegaer der står med tidtagerudstyret for ndcd, jeg kan
prøve at spørge, hvad de har.