Sender modtager forsat.... (15kw)

Hej Derude

15kw eller andre... er du/i sød lige at checke om ikke

http://www.farnell.com/datasheets/24346.pdf

Sender kan aktiveres med en knap
Modtager kan give signal til aktivering af en FlipFlop

All the best
Frank

Re: Sender modtager forsat.... (15kw)

Et data-blad om en reciver.

Det kan den ikke.
Du skal stadigt bruge noget der kan incode / decode lidt data for at det
virker (HT12E = Encoder / HT12D = Decoder).

Modulet alene kan modtage et signal fra en sender men modulet kan ikke vide
om det er den rigtige sender eller om det er en radioamatør 50Km væk eller
om det er en trådløs dørklokke.
Modulet kan fortælle noget om hvor kraftigt signalet er og kan gendanne data
der bliver sendt fra et kompatibelt sender modul.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jeg har fundet løsningen ;o)

Frank

vide
data

Re: Sender modtager forsat.... (15kw)
Peter !
Hvordan finder jeg ud af hvilke ben på IC'en der er 1, 2, 3 osv. ????

Mvh
Frank

eller

Re: Sender modtager forsat.... (15kw)
HAR DET
http://www.abcsemiconductors.com/composants/pinout/4013.phtml

undskyld ulejligheden ;o)

Frank

eller

Re: Sender modtager forsat.... (15kw)
Hej Peter og andre !
Kredsløbet som du skitserede... virker fint.... DOG,
når jeg styre knap3 (reset af de 2 lamper) med et relæ som er tændt
i ca. 3 sec. så slukker lamperne ikke men forbliver tændt....men
giver jeg med enden af en ledning (knap 3) et hurtig impuls... så slukker
lamperne som de skal - Håber Meget Du/I kan hjælpe med et triks som
kan hjælpe mig....
Relæet giver som sagt 3 sec. "on" - det kan jeg ikke lave om på !

Mch
Frank

Re: Sender modtager forsat.... (15kw)

Hej Peter