Selvdefinerede signaler i Pspice?

Hej,

Er der en måde hvorpå man kan lave eller importere mere eller mindre
komplekse selvdefinerede signaler i PSpice enten i frekvens eller i
tidsdomænet?

Mvh.

Morten

Re: Selvdefinerede signaler i Pspice?

Ja, brug f.x. en PWL generator. Den kan vrides til at tage data dra en fil.

Yderligere hjælp kan give, i morgen, når jeg vågner... Spørg løs

Bo //

Re: Selvdefinerede signaler i Pspice?

Hmmm.....sådan en djævel har jeg ikke hørt om før....det må du meget gerne
uddybe.

Lyder helt perfekt ;-)

--
Morten

Re: Selvdefinerede signaler i Pspice?
Fungerer kommandoerne også i LTSpice?
Mvh
   Jeppe

Re: Selvdefinerede signaler i Pspice?

Ja, pwl definitionen er med helt tilbage fra Berkely SPICE for mange år
siden

-men hvorfor ikke bare bruge pspice. Der er komponenten med i schematic
editoren.