----- Original Message -----
From: "Max" <

Det er sjovt at bygge selv, men Roland laver altså nogle meget udmærkede
batteridrevne som beskrevet. Jeg har selv en microcube
http://roland.dk/product.asp?id29%&productid30%6 der er den mindste i
serien. De har næsten kult-agtig status. Der findes også en side hvor
diverse modifikationer (f.eks remote kanalskift) er beskrevet - hvis endelig
loddkolben skal i brug. Der ligger osse min opskrift til: Ekstern højttaler
og indbygget strømforsyning.
Forstærkeren kan meget anbefales fordi den lyder og godt - og har de
effekter de unge vil ha´  i dag...

mvh Per*

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej Per*

Ja, bare verdenen var så enkelt, så ringede jeg bare til nogle af
vennerne og så kom der såmændt både en Roland og en
Marshall og et par stykker andre med posten, men det er
verden ikke. Det betyder noget for sønnen at far har lavet
noget til ham. At få noget eller købe det betyder ikke
rigtig noget.

Re: Selvbyg guitarcombo

"Max" <

Det betyder noget for sønnen at far har lavet

Og spøgende kunne man tilføje, at det osse betyder noget for far at lave
noget til sønnen :-)
Held og lykke med projektet

mvh Per*

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej Per*

Det behøver ikke være spøgende, det er fakta :) Naturligvis betyder
det noget for mig.

Tak skal du have.

Re: Selvbyg guitarcombo

Hvor stor er din erfaring?

Der er mange projekter på nettet.
Bare kig her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=DIY+guitar%3Aamp&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da |lang_en|lang_no|lang_sv|lang_de

God fornøjelse til jer begge!!!

mvh. Tonni

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej Tonni

I at bygge comboer ikke særlig stor.

I at bygge elektronik og højttalere i al almindelighed
temlig stor :)

Ja, men jeg ville gerne genfinde dem fra tidligere.

Jo tak, og tak for info.

Re: Selvbyg guitarcombo

Hej Max,

I lighed med tidligere har jeg også revet artiklen til den forstærker Ny
Elektronik byggede - Det er en Combo forstærker med omkring 100Watt. Jeg
fotograferer den gerne af for dig.
Jeg mener også at have set noget Elektor engang lavede men har ikke
artiklen tror jeg.

Prøv også at kigge på konstruktion 27 og 27b fra Elliot...
http://sound.westhost.com/p-list.htm

/Lars

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej Lars

Jeg vil meget gerne have en kopi af den artikel og vil være dig
taknemmelig hvis du gider maile mig den.

Jeps, dem har jeg kikket på.

Re: Selvbyg guitarcombo

Er sendt.

/Lars

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej Lars

Er modtaget og der lyder et kæmpe tak herfra.

Re: Selvbyg guitarcombo

vil du videresende Max?
Tak...

mvh
Rasmus

Re: Selvbyg guitarcombo

Det lyder interessant. Overvejer selv at gE5% i gang med en guitar
forstE6%rker. Vil du dele info med resten af klassen Max? ;)

mvh David

Re: Selvbyg guitarcombo
Hej David

Check din mail.