SD kort

Hej,

På usb sørger den selv for ikke at bruge de samme flash celler hele tiden,
jeg går ud fra det er det samme på SD kort?

Ligger den algorytme under sektor niveu så det vil virke i mit uC board
også?

Kasper

Re: SD kort [ Wear-leveling ]

Hej Kasper

Kun hvis vælger kort som producenten siger har wear-leveling (muligt
kendetegn: 1.000.000 MTBF):

http://wiki.openmoko.org/wiki/MicroSD

Glenn

Re: SD kort
Jeg er ret sikker på at det er implementeret i den controller i kortet,
der fungerer som interface mellem flash chippen og SD interfacet...

Det er ikke noget softwaren skal sørge for, SD kortet opfører sig som
enhver anden lager-enhed...

Site Timeline