Scop - katten i sækken ? - Page 2

Re: Scop - katten i sækken ?

Men, HVIS det skop nu skulle tænke sig at dukke op i Netto(hvilket jeg skal
se før jeg tror på det), så skal du bare se Netto sælge skop´er i massevis.
Så Netto(eller TIGER) kan sagtens sælge dem, hvis priosen er rigtig., meeenn
lad os nu se det først.
Jeg rynkede selv gevaldigt på panden da jeg hørte om det multimeter, men da
jeg fik et i hånden købte jeg straks 5. Temp.proben alene koster meget mere
hos feks RS.

Øh, ja.....det kan sikkert stadigt noget jeg ikke har opdaget endnu.
For lægmænd kan det være kilde til megen undren, men når man kan bruge det
til husbehov så bliver det ikke nemt at undvære!

Hovhov....nu ikke grisk vel :-)

LOL!

Yep, et skop til 200kr lyder som en handel af samme kaliber som disse yderst
tvivlsomme mails reklamerer med!

Henrik

Re: Scop - katten i sækken ?

yderst

200 er lavt, men hvis styktallet var stort, kunne prisen nok komme ret langt
ned.

Jeg tænker på noget i den retning
http://www.elfa.se/elfa/produkter/dk/6366.htm

Hvor langt mon det kunne komme ned i pris?

Re: Scop - katten i sækken ?
Hej HKJ

Jeg er ret sikker på at hvis stykantallet var stor nok og
det blev distribueret som alm. forbrugselektronik, ja
så kunne der skæres mindst 1000 kr. af den pris.

Mvh Max

Re: Scop - katten i sækken ?

De er faktisk ikke så dyre på det brugte marked...

Denne her går for at være ny, og til en meget rimelig pris;
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item25%81848018&category45%014

/Mikael
--
My mailserver uses TMDA. (http://tmda.net )
Therefore if you mail me you need to reply to my autogenerated message

Ja, det er jo det ;)

Nu har jeg ikke ligefrem lavet analyser på det, men det ser ikke ud til at
der er de korrekte bøsninger på metret, så hvor nøjagtig thermokobleren er
tør jeg ikke gætte på.
Personlig savner jeg (mindst) et decimal på det, så det ender nok med at
jeg må have et dedikeret thermometer - og nu har jeg set et dejligt 5-
ciffret flerkanals-thermometer der lige ville glæde nogle målinger der
ligger og venter i skuffen ;)

For elektronikfolk nej ! Jeg kender dog mange mennesker der lever et fuldt
liv helt uden elektronik-måleinstrumenter ;)

Det er imaginært at Netto skulle begynde at sælge 'skoper, så det er jo
kun imaginær griskhed ;)

Den spam jeg får har i øvrigt skiftet karakter for nyligt; potensfremmere
er nede på 50% af tidligere og differensen er nu erstattet af mails med
emner som "Stop emails like this one..", hvilket må siges at være toppen
af frækhed, idet de jo indirekte siger...
"Køb vores tyverisikring eller vi bliver ved med at stjæle fra dig" :(
(Så er det man overvejer at gøre noget grimt ved deres webserver - for
pungen er nok det bedste/eneste sted at ramme dem ;)

Den lovgivning der er på vej mod spam i USA kommer alligevel til at hjælpe
nada på spam fra lande som fx. Korea (og sikkert kun symbolsk på deres
indlandske spam), for så længe folk er dumme nok til at købe deres
produkter finder de en udvej :(

Nå det var så et sidespring... Tilbage til studiet ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Prøv at henvend dig i den lokale radioamatørklub... der står MANGE scoper
rundt omkring hos disse fyre, og du kan nemt støve et op til en plovmand.

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline