Scannersvigt på HP officejet G85

Hej

Jeg har en printer/scanner/fax i en samlet enhed type HP officejet G85. Når jeg vil scanne eller kopier skriver den "varmer op" i meget lang tid og der efter skriver den "scannersvigt sluk og tænd derefter igen" men lyset i scanner lyser. Er der en der kan hjælpe eller har haft samme problem, vil jeg gerne høre om det evt. en løsning.

På forhånd tak. Brian

Reply to
Brian & Charlotte