Scandyna 2400 diagram/manual

Hej!
Har i dag erhvervet 1 stk Scandyna 2400 og vil nu gerne igang med en
restarering. SF8%ger derfor et diagram.
Hvem kan og vil hjE6%lpe?

M.v.h.

BF8%rge

Re: Scandyna 2400 diagram/manual
Hej Børge

Havde selv sådan en for 30 år siden, har repareret den flere gange, men
har smidt den ud. Servicemanualen jeg havde har jeg også smidt ud for
år tilbage, men jeg har sendt kopier flere rundt omkring, bl.a. via usenet,
så det må være til at finde igen. Men hvad fejler den, det er jo en simpel
ting der ikke er det store i at fikse.

Max

Re: Scandyna 2400 diagram/manual

Hej Max!
Ved endnu ikke hvad der er galt med den, den er helt dF8%d, sikringerne
er OK.

M.v.h.

BF8%rge

Re: Scandyna 2400 diagram/manual

Har modtaget en manual f. Scan-Dyna 2400

BF8%rge

Re: Scandyna 2400 diagram/manual

Hej,
Jeg mangler også en manual til en Scan-Dyna. Skal nemlig have koblet en p
ladespiller til, og mangler derfor en, så jeg kan se hvilke stik der er t
il hvad.

pft.
Helle

Re: Scandyna 2400 diagram/manual

Prøv dig da frem, det er jo ikke nogen særlig svær opgave.

Max

Re: Scandyna 2400 diagram/manual
Den mandag den 19. november 2012 15.52.15 UTC+1 skrev hellemelgaa...@gmail.
com:
 pladespiller til, og mangler derfor en, så jeg kan se hvilke stik der er
 til hvad.

Hej Helle!
Nu er det ikke en bruger manual jeg har, men en servicemanual. Så hvis du
 forstår at læse et diagram? Så sender jeg gerne en kopi.
Send en mail.

M.v.h.

Børge

snipped-for-privacy@gmail.com:

[...]