Savner i diagrammer???

Hvis i savner et diagram Hi-Fi, TV o.s.v.
Så kig her, du kan nyde og du kan yde:  http://www.tsinding.dk /

Børge

Re: Savner i diagrammer???

dem man uploader komme jo ikke på siden !!
andre kan ikke downloades !
Jeg har uploadet flere diagrammer til siden
bla B&O instrumenter
jeg kan ikke finde dem på siden ?

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Savner i diagrammer???

Det samme her. Jeg har uploadet omkring 650Mb Canon servicemanualer på
ftp'en for omkring 4-5 måneder siden, og ikke en eneste optræder på listen.
Det er jeg færdig med.

Jeg kan anbefale www.sharefx.com istedet. Kræver oprettelse som bruger, men
er derudover gratis, og de fleste requests honoreres hurtigt. ( hvis folk
har emnet se'følli' ).

mvh Ebbe

Re: Savner i diagrammer???

http://www.eserviceinfo.com /

siden er lidt ( meget ) rodet, men der er mange ting der.

Martin

Site Timeline