Samsung tv...

Har et dyr i koma på op-bordet som er et model af samsung ws 32 m 066t (chassi skal visst vere Herkules) men det er mange af dem der har ens konstruktion i hs-delen. Mit problem er det at den skyder Q401 (Hs-switchern) med ens man starter skidtet..:( Denher transistor af faichilds produktion er dyr som guld herover i sverige, og jeg har ikke lyst at skyde nogle fler i stykker... Jeg har sevlföligt chekket hvis der er nogle "gravide" kondesatorer, og loddet lös de jeg hade misstanke om, men ikke... Har prövet att lodde ur trafoen och tjekket den med königs trafotester men det viser "allt normalt" Jeg har okså tjekket drivpulsen till basis på Q401 som ser helt fin ud. (Intet fel eller glapp fra drivertrafoen till basis) Mine vender: Vad fanden er det jeg overser!? Mvh Thomas Jensen

Reply to
Thomas Jensen