Samsung TV

Hej NG

Sidder med et tv som ungerne har fået rykket lidt for meget i ;-(
Samsung model CW-21A113N
Tuneren er rykker fra hinanden, på den står der:

AA40-00039A
TAEL - G576D
403B0115

Hvor kan subj. købes??  RS, Århus radio lager??
Synes ikke google hjælper mig ret meget med denne...

Mvh
Thomas

Re: Samsung TV
Hej!

Var det ikke muligt at fikse tuneren? Normalt bliver selve stikket jo revet af i
samlingen til tuneren, og det kan relativt nemt fikses med en god loddekolbe og
tin... Hvis selve stikket er gået istykker kan det snuppes fra en anden tuner
fra skuffen.

Sådan har jeg repareret massere af tunere og metoden virker fint :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline