Samsung LCD TV og garanti

Jeg overvejer at købe et Samsung LCD TV på nettet (Tysk netbutik). Ved nogen
her i gruppen og der er europæisk garantiordning, således at jef kan
aflevere det til Samsung i DK (eller en samarbejdspartner) hvis uheldet
skulle være ude.

Til sammenligning købte jeg et Sony LCD TV i Tyskland som blev repareret  på
garanti i DK uden nogle problemer overhovedet.

--

Med Venlig Hilsen

Carsten

Re: Samsung LCD TV og garanti

 - Se nu ville jeg jo ha' vedhæftet Samsung's garantivejledning, som er
sendt til de danske forhandlere, men jeg ka' ikke finde den på min
hjemmecomputer...

Kort fortalt, skal du selv henvende dig til et værksted, butikkerne får ikke
penge for at  hjælpe dig.
Nul-Pixel-Fejl garanti'en på 32" og opad i skærmstørrelse gælder kun DK
importerede TV, ikke tysk eller parallel-import. Importland kan ses ud af
serienummeret...
Du kan normalt / sandsynligvis ikke oprette en garanti / service - request
på samsung's danske hjemmeside, men skal på importlandet's...

 - Der kan være problemer, men det er ikke sikkert...

Lars / Viborg

Site Timeline