Samsung CB-5073T

Jeg har rodet lidt med et samsung fjernsyn, for noget tid siden stod linie
transistoren af, den er skiftet og jeg har skiftet et par kondensatore ved
samme lejlighed, nu er der så et nyt problem,  focus gnistgabet er brændt,
jeg har aldrig set den fejl før, hvad skal jeg se efter.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Muligvis fejl i netdelen, som måske giver for høj spænding. (sikkert en
lille elektrolytkondensator)

mvh
JBH

Re: Samsung CB-5073T
linie
ved
brændt,

Da spændingerne ser regtige ud tror jeg ikke fejlen er der, men tak for
budet.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Oki.
Har bare selv set fejlen i specielt Samsung, et par gange.

Du er sikker på den linietrafo som du har brugt, passer ?

mvh
JBH

Re: Samsung CB-5073T
kondensatore
en

Den er ikke skiftet, så ja det er jeg sikker på.

--
Hilsen
   Peter N Petersen