samsung 12v stik

Med han inderleder 5,5 mm. - til Samsung skærme og PCer

Hvor skaffes det?

//finn

Re: samsung 12v stik
Hej Cykelsmed

http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-R20-R40-R60-R70-DC-Power-Adaptor-Plug-/350226665639?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item518b22d0a7

Max

Re: samsung 12v stik
http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-R20-R40-R60-R70-DC-Power-Adaptor-Plug-/350226665639?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item518b22d0a7

yep, det er den!
takker.

nu har jeg ikke erfaring med ebay, er det ikke noget med paypal?
   - som i hvis navn jeg får mængder af spam!

//finn

Re: samsung 12v stik
http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-R20-R40-R60-R70-DC-Power-Adaptor-Plug-/350226665639?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item518b22d0a7

Jo Finn, det er korrekt.

/Erik

P.S. aldrig en spam her fra PayPal

Re: samsung 12v stik
Hej Finn

Jo, men Paypal giver intet spam.

Max

Re: samsung 12v stik
Det var jeg næsten med på, men jeg må så lige finde ud af hvordan. -
især da afsender = paypal.com er i mit filter :-)

  det er nu så let med Visaet :-)

//finn

Re: samsung 12v stik

Dumt....

Det er dejligt med TDC som mailudbyder. De fjerner spam inden det kommer
frem til mig.....

Re: samsung 12v stik

Oftest, det er den enkelte sælger på ebay der vælger det.

Det er nok ikke fra paypal selv, men nogen der tror at de kan lokke dig
til at sende penge.

Re: samsung 12v stik - ØV
http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-R20-R40-R60-R70-DC-Power-Adaptor-Plug-/350226665639?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item518b22d0a7

nu fik jeg endelig stikket for en god 50,- og som var mrk. Samsung R20
R40 R45 R50 R60 R70
MEN det er for lille.
Alle steder jeg finder stikket er det mærket "Samsung R20 R40 R45 R50
R60 R70" og der er der kun den ene valgmulighed, så hvordan finder jeg
et stik som passer?
Stikket jeg har modtaget er 5/3,5mm og skal altså være en anelse større,

eller alternativt, hvordan lukker jeg TVet op så jeg kan skifte til et
norm-stik?

//finn

Re: samsung 12v stik - ØV
Hejsa,

pc-elektronik lister flere Ø5,5mm han DC-stik til under 5kr./stk, samt et
enkelt Ø6mm til 20kr....?

/Claus

Re: samsung 12v stik - ØV

Takker, men har har desværre kun de "normale" dc-stik ;(

//finn

Site Timeline