Samples fra Maxin, er de miskalibreret ? - Page 2

Re: Samples fra Maxin, er de miskalibreret ?

Fuldstændig korrekt :o)

0.5 grad er rigeligt til min lille vejrstation :o)

Har for øvrigt lige bestilt en stak hos RS-component.

Brian :ø)

Re: Samples fra Maxin, er de miskalibreret ?
--snip--
--snip--

Jeg tvivler på at de er miskalibreret. Kan det ikke tænkes at der er en
fejl i programkoden alligevel - selvom det naturligvis er utænkeligt ;-)
En anden mulighed er at du ved at accesse den for ofte, så
"selvopvarmer" den så meget, at du får en for høj temperatur?
Hvordan sikrer du at den måler 5 grader for højt? Har du et kalibreret
termometer?
Held med dit projekt.
VH