Sammenligningstabeller

Nogle af mine kollegaer i udviklings- og serviceafdelingen
vil gerne have mulighed for at have nogle halvleder sammen-
ligningstabeller, men jeg er ikke interesseret i at bruge
penge på den slags i bogform da de jo relativ hurtig
bliver forældet. Så min tanke var at der må være nogen
der tilbyder denne service på nettet som man så kan
abonnere på og så på den måde altid at have adgang
til opdaterede informationer.

Er der nogen der kender et firma der tilbyder dette ?

Mvh Max

Re: Sammenligningstabeller

Det ved jeg ikke, men jeg ved at du kan købe en cd der hedder VRT-Disk den
er ikke særlig dyr i forehold til hvad den indeholder af komponenter (mere
end 100000 halvledere med de simple data).

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Ja, det er jo det gamle ECA som gennem mange år har udgivet de små
fede gule bøger med den mikroskopiske skrift. Var lige på deres hjemmeside
og den CD koster som du skriver ikke alverden og det kunne se ud som
at de samtidig har den service som jeg efterlyste og man får den med
i købet af CD'en, jeg tror jeg bestiller sådan en.
Tak for info.