Sammenkobling af mikrofon og højtaller

Hejsa.

Jeg har en trådløs telefon hvor jeg gerne vil trække mikrofonen samt
højtalleren ud i et stik, så jeg kan bruge et std. Nokia headset. Stikket
til headsettet er tre polet så der er to forbindelser jeg bliver nød til at
forbinde med hinanden, men hvordan gør jeg dette ?
Jeg har trukket højtalleren ud og den virker fint nok, men når jeg også
forbinder mikrofonen, så brummer det, så det er nok et støjproblem. Når jeg
måler mellem polerne til højtalleren og til mirkofonen så er der omkrin 2,5
k Ohm, så de bruger ikke en fælles stel. Hvordan kommer jeg uden om dette ?
Kan jeg sætte en kapasitor ind et sted ? Hvor og hvor meget skal den være på
?

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Site Timeline