Salg af kasser til indbygning af elektronik?

Hej.

Hvem har det bedste udvalg i kasser til indbygning af ting og sager?

Nicolai

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?

RS-Components har en del - ikke de billigste, men prøv at kig

Mvh.
Brian S Jensen

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?
Hej Nicolai

Fortæl lidt mere am hvad det er du skal bruge, så er det nemmere at
hjælpe dig, skal den være prof. 19" rack systemer, plast kasser,
hvidblik, aluminium, vandtætte støbte alukasser, udendørs plast
kasser og så vidre.

Mvh Max

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?

Plastkasser ville være fine nok, og skulle der være sabotagekontakt i, ville
det ikke gøre noget, men det er dog ikke så vigtigt. Størrelse indenfor 10
til 50 cm, højde og bredde.

Nicolai

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?
Hej Nicolai

ville

Jeg tror den type kasser du efterlyser er billigst der hvor elektrikerne
køber
den slags kasser, f.eks. www.solar.dk  eller www.louis-poulsen.dk

Mvh Max

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?

Nu er jeg selv elektriker, og jeg mener da ikke at LP og solar har den slags
ting. Men det må jeg jo undersøge. :-)

Nicolai

Re: Salg af kasser til indbygning af elektronik?
slags

Eller prøv hos www.el-supply.dk de har også en del kasser, både blik, alu og
plast

Brian