Salg af HT/Elektronik i USA..

Hej,

Ved ikke helt om det er den rigtige gruppe - i så fald ikke,
så undskylder jeg hermed. :o)

Jeg søger informationer omkring salg af højttalere og andet elektronik i
USA -
herved mener jeg omkring en eller anden form for "ligal notice" eller noget
i den stil,
så man sikrer sig at man ikke bliver sagsøgt i hoved og røv fordi een eller
anden putter den i en microovn. :o)

Hvem skal man tale med i denne sammenhæng?

På forhånd tak.
/Brian

Re: Salg af HT/Elektronik i USA..
Hej Brian

Du kan jo starte med Demko/UL.

http://www.ul-europe.com/en/contact/index.php?country=den

Mvh Max

Re: Salg af HT/Elektronik i USA..
Find en importør/forhandler i USA og få en kompetent erhvervsadvokat til
at lave kontrakten med dem, alternativt sælg dem via et skuffeselskab på
"timbuktu island" som du kan lukke hvis der bliver problemer.
Og husk at mange produktsansvarsforsikringer _ikke_ dækker i
USA/nordamerika.

Den korte udgave: "Don't try this at home..."

/carsten

Site Timeline