Sælgere ! fanden tage dem ... - Page 2

Re: Sælgere ! fanden tage dem ...

vente.
tager

For KODA ringer også rundt til firmaer, for at høre om der benyttes
kodabeskyttet ventemusik.

Hmm. afledt af en tråd i en anden gruppe; måske man kan bruge ideen
alligevel: Anvend noget af musikken fra hjemmesiden
http://skaduhafest.dk/demo.htm og du har en fair chance for at få sælgeren
til at være lidt ukoncentreret.

Mvh.

Re: Sælgere ! fanden tage dem ...

Minder mig om et optrin for nogle år tilbage, hvor min chef blev
ringet op af en headhunter som ville tilbyde sine fantastiske evner
til at tiltrække nye medarbejdere (vi var et lille startup på det
tidspunkt).

Min chefs svar var ca sådanher:
"Nej jeg er ikke interesseret"
-
"Nej vi har ikke problemer med at få fat i de medarbejdere vi vil have"
-
"Du spilder min tid. FARVEL"

Kai