SABA Ultracolor T63 U43

Hej Alle,

HE5%ber der er nogen her der kan hjE6%lpe mig. Jeg har forgE6%ves sF8%gt
lE6%nge efter svaret til hvordan man sF8%ger og gemmer kanaler pE5% mit
old-gamle SABA fjernsyn. jeg kan godt finde ud af at "finde" den kanal
jeg vil gemme (fx Discovery som skal gemmes pE5% tast nr. 9 pE5%
fjernbetjeningen), men jeg er helt blank pE5% hvordan jeg rent faktisk
gemmer kanalen pE5% nr 9. Jeg har prF8%vet alt, fF8%ler jeg.

HE5%ber der er nogen der kan hjE6%lpe.

Mange Hilsner,
Gustav

Re: SABA Ultracolor T63 U43

DET er også underligt. Der er flere varianter:

1: Hold nummertasten nede hvor du vil gemme programmet.

2: Tryk "Norm" (pil+prikker) derefter forvalgsnummer - vent.

3: tryk forvolagsnummer derefter "Norm" (pil+prikker) - vent.

Alle 3 er forvirrende fordi det indstillede program forsvinder på et
tidspunkt - men det er rigtit nok, det kommer tilbage.
Re: SABA Ultracolor T63 U43
Fantastisk... Den fF8%rste variant virkede. Du er min redningsmand!

Mange Hilsner,
Gustav