SABA Ultracolor T63 U43

Hej Alle,

H=E5ber der er nogen her der kan hj=E6lpe mig. Jeg har forg=E6ves s=F8gt l=E6nge efter svaret til hvordan man s=F8ger og gemmer kanaler p=E5 mit old-gamle SABA fjernsyn. jeg kan godt finde ud af at "finde" den kanal jeg vil gemme (fx Discovery som skal gemmes p=E5 tast nr. 9 p=E5 fjernbetjeningen), men jeg er helt blank p=E5 hvordan jeg rent faktisk gemmer kanalen p=E5 nr 9. Jeg har pr=F8vet alt, f=F8ler jeg.

H=E5ber der er nogen der kan hj=E6lpe.

Mange Hilsner, Gustav

Reply to
Gustav Lassen

DET er også underligt. Der er flere varianter:

1: Hold nummertasten nede hvor du vil gemme programmet.

2: Tryk "Norm" (pil+prikker) derefter forvalgsnummer - vent.

3: tryk forvolagsnummer derefter "Norm" (pil+prikker) - vent.

Alle 3 er forvirrende fordi det indstillede program forsvinder på et tidspunkt - men det er rigtit nok, det kommer tilbage.

Ole Geisler

Fantastisk... Den f=F8rste variant virkede. Du er min redningsmand!

Mange Hilsner, Gustav

Ole Geisler skrev:

1
Reply to