Så er det galt igen med mit 28" 100hz Grundig TV MW70-100/8 CUC1828

Så er det galt igen med mit 28" 100hz Grundig TV MW70-100/8 CUC1828.
Symtomer:
Den afmagnetiser når man sætter stikket i stikkontakten og tænder. (altså
når den er kold)
Der er konstant lys i lysdioden men den vil ikke starte op.
Hverken på fjernbetj (som er testet på mit 14" Grundig) og ej heller på de
der kanalskifter knapper på apparatet.
Er det i strømforsyningen jeg skal lede efter modstande der er blevet for
store (i bedste Prosonic stil)?
Eller er der andre kendte fejl på denne model?
PS: Standbyprintet leverer 5Volt og 13,5V
Reparationstips modtages med kyshånd.
mvh Michael

---