S-Video -> Scart

Skal det ikke forbindes sådan her:

SVideo     SCART
1/2   ->         17
3      ->         20
4      ->         15

Skal ha lavet et kabel imorgen, har kabler og stik, ville bare lige være
sikker på at forbinde det rigtigt..

Mvh
Morten

Re: S-Video -> Scart

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev

1 > 17
2 > 13
3 > 20
4 > 15

Hvis altså det er et kabel fra S-video til scart og ikke omvendt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: S-Video -> Scart

Ret umuligt når ben 1 og 2 går ud i samme stel... heheh

Mvh
Morten

Re: S-Video -> Scart

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev

Det umuliggør det da på ingen måde.

17 og 13 er i øvrigt også i 98% af tilfældene også det samme.

Mvh. Uffe Ravn

Re: S-Video -> Scart

hmm nu har jeg lavet det, med et nyt stik, så de ben du har sagt sidder hvor
de skal, tv'et viser bare ikke en disse, jo noget der ligner en kodet kanal
:o/ er det mit skod tv der ikke kan forstå signalet ?

Mvh
Morten

Re: S-Video -> Scart

Sort/hvid billede ?

Hvad siger fjernsynets manual ?
Er der et scartstik der kan tage s-video ?

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: S-Video -> Scart

Manualen til fjernsynet siger at den godt kan ig på scart spec. i manualen
er de ben på scarten også det som nettet siger det burde være, men jeg får
bare sort/hvid vhor billedet bare flimre nedaf hele tiden helt forvrænget
:o/

Mvh
Morten

Re: S-Video -> Scart

Og din computer er sat op til PAL ?

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: S-Video -> Scart

øhh pas.. det ved jeg sq ikke lige hvor jeg skal gøre henne :o/

Men det er vel sikkert sådan noget..

Det er en bærbar med s-video udgang på..

Mvh
Morten

Re: S-Video -> Scart

Videodriverne

Sikkert.

Grafikkort chipproducent ?

Som regel noget lignende: Højreklik på skrivebord -> Egenskaber ->
Indstillinger ->
Avanceret -> Skærme -> Klik på tv og find den rette justering.

Kan som regel kun gøres, når tv'et er sluttet til....

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: S-Video -> Scart

Er det ikke 18 og 13 der skal bruges ?

Mvh Max

Re: S-Video -> Scart