Søges tynd plastrør

Hej!
Jeg er godt klar over at dette ikke er den rigtige NG, men kan ikke finde
bedre. I gruppen er der en masse kloge mennesker, derfor håber jeg på hjælp.
Jeg skal bruge en del plastrør. De skal være som dem der er brugt i patronen
i de billige kuglepenne. Jeg kan selvfølgelig købe en flok penne og så rense
patronen, det ville jeg godt være fri for. Derfor mit spørgsmål: hvem kan
levere tilsvarende rør?

På forhånd tak for svarene

Re: Søges tynd plastrør

http://www.skdk.dk/index.php?id=3

Christian Treldal

Re: Søges tynd plastrør
hjælp.
patronen
rense

Hmm, hvad med at købe en æske med de billige vatpinde (dém med
plasticpinde). Klip vathovederne af dem, vupti og du har et rør (men måske
for tynde/korte?). Jeg bruger dem selv i spraydåsedyserne, da de originale
har en tendens til at forsvinde ret hurtigt ;-)

Hilsen
Lars

Re: Søges tynd plastrør

Har kigget på vatpinde, de er for korte. Men du gav mig en ide, jeg vil søge
hos spray maling producenterne. de har lige målet.
Tak for hjælpen..

Re: Søges tynd plastrør
Der er jo utallige ting man kan se sådan en plasticdims på.
Det jeg umiddelbart lige kan komme i tanke om er de der hurraflag, som man
køber til fødselsdage og lign. De sidder på et plastrør - og størrelsen, så
er den næsten ligefrem proportional med rørets tykkelse. Jeg har tit tænkt
på, hvad man dog kan bruge sådan et fint rør til når nu børnene har flået
flaget af. Men man kan jo ikke fylde huset med flagstænger for senere at få
en god idé.......
I det hele taget er jeg meget plaget af alle de "pæne dimser" man får til
overs fra et eller andet. Hvad skal (læs: kan man bruge dem til?)
F.eks. ventilen på en éngangslighter - smukt drejet messing o.s.v.
Mvh Erik