Søges: Security torx skruetrækker - Page 2

Re: Søges: Security torx skruetrækker

en anden forskel er en god tur i biffen eller i byen.

men er den til 700,- 7 gange så god som den til 100,-

It has removed 987 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Jeg må desværre give dem der er til Hem og Fix ret.
De folk jeg kender er til Aldi ting Min bilrep.siger går lortet istykker
 så køber jeg noget ny,at rep.værktøj koster en formue.Så heller
billigt og tit.
 mvh. jama

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Ja, og holdbarheden på fx. lejet til patronen.. og der _ER_ fanme en
forskel.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER! ;o)

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Ja, men en pro kan lave et fint stykke arbejde med elendigt værktøj.

Mvh Max

Re: Søges: Security torx skruetrækker

men han kan også lave et elendigt arbejde med et fint stykke
værktøj :-)

/Jakob

Re: Søges: Security torx skruetrækker
Hej Jakob

Nej, så er han jo ikke pro, men en klamphugger.

Mvh Max

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Hvis han lever af at lave arbejdet er han professionel.
Hvis han laver noget klamp er han klamphugger.
Hvis han lever af det og laver noget klamp er han
professionel klamphugger.

I øvrigt foretrækker jeg ordet klytværker, fordi det
læner sig meget op ad ordet håndværker, men beskriver
det udførte arbejde langt bedre :-)
Har et meget fint eksempel i frisk erindring :-(

/Jakob

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Mit problem er løst. Det viste sig at tappen ikke var særlig høj, så man
kunne lige akkurat få fat med en alm. torx skruetrækker.

Tak for alle svarene!

/SF

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Fint at du fik dit problem løst, men jeg kan anbefale at man anskaffer
sig et godt sæt med alle former for bit til, f.eks. C&K nr. 4826D, så er
man godt hjulpet resten af livet.

Husk forøvrigt også at har man ikke lige en Torx der passer, ja så er de
lavet så man kan bruge en unbraco sekskant nøgle istedet.

Mvh Max

Re: Søges: Security torx skruetrækker

Stik mig en mail - bor i 2920.

Kai